2. februar 2021
Vi har opdateret vores medlemslogin, og du skal derfor danne en ny personlig adgangskode. Ved at benytte ”opret adgangskode”-linket, får du tilsendt en mail til dannelse af adgangskode – herefter kan du logge ind med dit medlemsnummer (xxxx@zoo.medlem) og personlige adgangskode og lave ændringer til din data og dit medlemskab. Det betyder samtidig, at vi har lanceret en ny version af vores ZOO-app, som du skal downloade fra App Store eller Google Play. Herefter skal du verificere dig på ny, med din nye personlige adgangskode. Hvad sker der med ZOO-appen? ZOO-appen har vi naturligvis beholdt, den er dog også lanceret i en ny version, hvorfor du vil skulle logge ind med dit Zookort igen. Det er vigtigt, at du opdaterer appen og laver en ny personlig adgangskode på zoo.dk, inden du igen logger ind på appen. Herefter vil du - ganske som du plejer - kunne scanne dig ind med dit Zookort via appen, næste gang du kommer i ZOO. Køb i ZOO-appen er også opdateret og du vil derfor blive ledt videre til ZOOs webshop, når du ønsker at handle i appen. Hvordan logger jeg ind på ZOO-appen? Før du kan logge ind på appen, skal du først have dannet en ny personlig adgangskode. Det gør du via zoo.dk ved at klikke på person-ikonet øverst på skærmen og derefter klikke på ”opret adgangskode”-linket. Du vil herefter få tilsendt en mail til dannelse af adgangskode – herefter kan du logge ind med dit medlemsnummer (xxxx@zoo.medlem) og personlige adgangskode og lave ændringer til din data og dit medlemskab. Jeg får ingen mail til dannelse af adgangskode? Tjek eventuelt dit spamfilter. Det kan også skyldes, at du ikke har tilknyttet en mailadresse til dit medlemskab, eller at det er en gammel eller anden mailadresse end den, du mener er tilknyttet. I dette tilfælde kan du kontakte os på zoo@zoo.dk for at få tilknyttet den korrekte mailadresse, så du efterfølgende kan lave en personlig adgangskode.