Spørgsmål og svar til ZOO app


Er din ZOO app klar til næste besøg?

Vores app er for nylig blevet opdateret både til iOS og Android. For at sikre dig at du er klar til næste besøg i ZOO med din app, kan du finde svar på de fleste spørgsmål vedr. app og entré med app.

FAQ

Hvordan tilføjer jeg mit Zookort til app’en?

Når du åbner app’en første gang, kan du vælge ’Tilføj Zookort’. Derefter skal du logge ind med dit medlemsnummer og adgangskode. Hvis du ikke har dannet en personlig adgangskode tidligere, kan du danne et nyt på zoo.dk ved at trykke på ”glemt adgangskode” og indtaste dit medlemsnummer. Herefter vil du få tilsendt et link til at danne en ny adgangskode på den mailadresse, du har opgivet. Tjek evt. dit spamfilter, hvis du ikke har modtaget mailen i løbet af et kvarter.

Mit Zookort er blevet fornyet, men står som udløbet i min app, hvad gør jeg?

Først skal du sikre dig, at du har opdateret din app til den nyeste version. Hvis du har det, og dit kort fortsat fremstår som udløbet, skal du notere dit medlemsnummer inden du sletter det fra app’en og så tilføje det på ny. Du kan se dit medlemsnummer ved at trykke på dit medlemskort i app’en.

Jeg har købt et Zookort på hjemmesiden og vil tilføje det til min app. Hvor finder jeg mit medlemsnummer?

Dit medlemsnummer får du ved dit første besøg i Haven, når du henvender dig i indgangen. Hvis du ønsker at få det oplyst inden, kan du kontakte os telefonisk. Vær opmærksom på at vi oplever stor mængde henvendelser for tiden, hvorfor du vil opleve længere svartid.

Kan jeg tilføje flere Zookort i min app?
Ja, når du har tilføjet dit eget Zookort kan du swipe til venstre og vælge ’Tilføj Zookort’ og tilføje et kort mere.

Jeg vil gerne have et fysisk Zookort, kan jeg få det?

Hvis du ikke tidligere har fået udleveret et fysisk Zookort, kan du få udleveret et i Zookortsalget i Indgangen. Hvis du har mistet dit kort, kan du få udstedt et nyt til 50,00 kr.