LOG IND

LOG IND MED DIT MEDLEMSNR. OG POSTNR. OG FÅ ADGANG TIL "MIT MEDLEMSSKAB" HERUNDER FORNYELSE AF ÅRSKORT.

Sponsorer

Et Zoosponsorat giver muligheder for medarbejderpleje og støtter samtidig Zoos arbejde med naturbevarelse, deltagelse i internationalt avlssamarbejde for truede dyrearter samt  undervisning og formidling om dyr og natur.

Hvad kan et sponsorat

Medarbejderpleje

Sponsorer kan benytte Zoologisk Have som ramme om virksomhedens sommerevent eller julefest. Medarbejderne kan inviteres på en utraditionel teambuilding eller på afslappede og spændende fyraftensarrangementer.

Sponsoratet og fællesoplevelserne i Zoo styrker arbejdsglæden og medarbejdernes tilknytning og loyalitet overfor virksomheden.

Hospitality
Konferencer eller kundemøder, der afholdes i Zoo kan krydres med interessante eller sjove indslag. Tag en aktiv mødepause, gå en tur til udvalgte dyreanlæg eller nyd stemningen ved savannen hvor deltagerne kan diskutere konferencens program i uformelle omgivelser.

Virksomhedens kunder, samarbejdspartnere og familier kan ligeledes inviteres i Zoo til et uformelt arrangement, der skræddersyes til at give gode oplevelser på tværs.

Social ansvarlighed, CSR
Som Zoosponsor støtter virksomheden naturbevarelse, formidling og undervisning om dyr og natur samt internationalt samarbejde for bevarelse af truede dyrearter. Et zoosponsorat tilfører værdi til virksomheder, der ønsker at påtage sig et socialt ansvar og engagere medarbejderne i en god sag.

Strategisk markedsføring, branding
Med brug af Zoologisk Have som markedsføringsplatform kan særlige værdier eller oplevelser knyttes til specifikke produkter eller virksomhedens overordnede image.

Med events og aktiveringsplaner, der integrerer målgruppe og virksomhedens produkt med Zoooplevelsen eller de værdier Zoologisk Have står for, gribes målgruppen på en måde, der ikke er mulig gennem traditionel reklame eller logoeksponering.

Sponsormulighederne i Zoo


Hovedsponsorat
Et hovedsponsorat er en skræddersyet aftale, der med Zoologisk Have som markedsføringsplatform, sikrer virksomheden særlige markedsfordele. Med afsæt i virksomhedens strategi og mål udarbejdes aktiviteter og tiltag, der markedsfører virksomhedens produkter og værdier på utraditionel vis.

Et hovedsponsorat inkluderer, afhængigt af virksomhedens mål, implementering af CSR-strategi, employerbranding, medarbejder- og kundepleje samt markedsføring af virksomheden eller specifikke produkter. Ønsker virksomheden en dialog om mulighederne i et hovedsponsorat kan salgsafdelingen kontaktes på tlf.: 72 200 200 eller via mail på zoo@zoo.dk.

Grundsponsorat
Et grundsponsorat giver mulighed for medarbejderpleje og anvendes i virksomhedens interne kommunikation til markedsføring af CSR-værdier overfor medarbejderne.

Grundsponsorerne supplerer ofte sponsoratets interne pr-værdi med sociale arrangementer i Zoo for medarbejderne. Især teambuilding, rundvisning og dyst i Zoo er populære arrangementer, som skaber stemning og fællesoplevelser.

Således kan Zoo danne ramme om medarbejderarrangementer hvor medarbejdere, familier samt evt. kunder bydes velkommen til fællesoplevelser og indholdsrig underholdning. På samme måde danner Zooauditoriet ramme om konferencer, der kan suppleres med spændende input fra Zoo. 

Zoologisk Have - Roskildevej 32 - DK-2000 Frederiksberg - Tlf.: 72 200 200 - E-mail: zoo@zoo.dk
Copyright © 2008 København Zoo. Alle rettigheder er beskyttede. Juridiske forbehold